najprawdopodobniej masz zapiczona geometrie w turbinie ale jeszcze zamien n18 z n75 i zrob jeszcze raz logi
"Skręcona" kierownica podczas jazdy prosto
Zwiń
X
-
"Skręcona" kierownica podczas jazdy prosto
witam. kupilem octavie 2005r mam ja 5 miesięcy (wiem ze była "przejechana" prawą stroną). jadąc zupełnie prosto kierownica jest w pozycji jakby lekko skrecała w lewo. Dowiedziałem sie ze tak nie powinno być. to prawda? jaki moze byc tego powód? to bezpieczne? z gory dzieki
-
-
Pierwsze co to jedz sprawdzic geometrie zawieszenia. Jesli "bedzie prosto" a kierownica dalej krzywo mozesz ja wtedy zdjac i przestawic o zabek (lub wiecej zalezy od skrzywienia) na wieloklinie.VW Vento 1.9TDI 1Z ++
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol
Komentarz
-
-
sivy86, sprawdź geometrie
jak coś w Katowicach mam super zakład, który ogarnie Ci ten temat
pw jak cośkliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Przy złej geometrii, zbieżności opony ząbkują, szybciej się zużywają, to prowadzi do gorszego stanu zawieszenia, auto więcej pali. Ważne aby przy robocie specjalista nie tylko wszedł w zakres tolerancji ale postarał się ustawić wartości idealne, fabryczne. Warto tego dopilnować. No chyba że auto jest po przygodach to idealnie nie będzie, aczkolwiek mogą oszukiwać z lenistwa. Warto więc upierać się, że auto jest od nowości i nigdy nie miało większego dzwona
Komentarz
-
-
sivy86, a nie wjechałeś ostatnio na krawężnik z deczko większą prędkością niż zwykle?
Czasem nawet po wizycie w dobrej dziurze potrafi się drążek kierowniczy skrzywić i kiera pójdzie lekko w bok. Jedź na geometrię, kwota niewielka a fachura sprawdzi czy coś nie pokrzywione, czy wystarczy na wieloklinie kierę przesunąć.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez locaj85u mnie od nowosci kierownica leci lekko w lewo a auto ejdzie porsto
stwierdzilem ze lepiej nie dawac w rece papudrokow w aso bo zaraz zaczną z geometrią grzebac,
w poprzedniej skodzianie tez tak mialem, obie od nowosci- nie bite
I co robić? Będę jeszcze próbował jakieś inne ASO .
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez SKODAJACKZamieszczone przez locaj85u mnie od nowosci kierownica leci lekko w lewo a auto ejdzie porsto
stwierdzilem ze lepiej nie dawac w rece papudrokow w aso bo zaraz zaczną z geometrią grzebac,
w poprzedniej skodzianie tez tak mialem, obie od nowosci- nie bite
I co robić? Będę jeszcze próbował jakieś inne ASO .
Kiedyś zrobiłem test i dany odcinek przejechałem pod prąd i okazało sie ze tym razem sciąga w lewo 8)superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piramidaZamieszczone przez SKODAJACKZamieszczone przez locaj85u mnie od nowosci kierownica leci lekko w lewo a auto ejdzie porsto
stwierdzilem ze lepiej nie dawac w rece papudrokow w aso bo zaraz zaczną z geometrią grzebac,
w poprzedniej skodzianie tez tak mialem, obie od nowosci- nie bite
I co robić? Będę jeszcze próbował jakieś inne ASO .
Kiedyś zrobiłem test i dany odcinek przejechałem pod prąd i okazało sie ze tym razem sciąga w lewo 8)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piramidateż sie kiedyś na to nabrałem ale prawda jest taka że więszość naszych dróg jest pochylona w prawą stronę i zawsze będzie ściągać no chyba ze mamy na mysli autostrady nasze piękne :szeroki_usmiech
Kiedyś zrobiłem test i dany odcinek przejechałem pod prąd i okazało sie ze tym razem sciąga w lewo 8)Witam
Passat 1.8 TSI R-Line MY2010
Komentarz
-
Komentarz